Brug for hjælp?
Ofte stillede spørgsmål
Før køb
Du kan betale med MastarCard (debit og kredit), VISA (debit og kredit), Apple Pay, Google Pay samt MobilePay.
Vi tilbyder ikke betaling med det klassiske Dankort (ikke at forveksle med VISA Dankort).
Betalingen debiteres på dit kreditkort, når du har gennemført din ordre.
Vi benytter GLS til alle forsendelser.
Alle ordrer pakkes med det samme og leveres inden for 1-3 hverdage.
Skriv til os påsupport@helleelmgreen.dk, hvor vi vil svare på mulighederne for at bestille produktet hjem.
Efter køb
Du modtager din ordrebekræftelse på den e-mail, som du har anvendt ved check-out. Når din ordre er afsendt fra vores lager, modtager du endnu en bekræftelse på e-mail. Såfremt du ikke modtager en ordrebekræftelse, henvises du til at kigge i din spam-mail eller kontakte os.
Du har mulighed for at spore din ordre, så snart ordren har forladt vores lager. Du modtager i denne forbindelse en e-mail med sporingsnummer, så du kan følge din pakkes nøjagtige placering. Skulle der være problemer med dit sporingsnummer eller andet er du velkommen til at kontakte os på support@helleelmgreen.dk
Vi beklager ulejligheden. Du er velkommen til at sende en e-mail med dit ordrenummer til support@helleelmgreen.dk, med et vedhæftet billede af det beskadigede produkt. Vi vil gøre vores bedst for at hjælpe dig.
Send gaven retur med den modtagne returlabel eller send en e-mail til support@helleelmgreen.dk og fortæl os, om du ønsker en ombytning eller pengene tilbage.